Egypten

Hallo!

Vet inte om jag kommer kunna uppdatera er nagot mer an detta inlagg tyvarr. Allt ar bra har, solen skiner och det ar varmt! Vi har hunnit med lite av varje, igar korde vi fyrhjuling ute i oknen svin ball. Jag klarade det super korde fort som fan haha. Och i torsdags akte vi ut pa snorkeltur jaklar va fint det var alla fiskar och koraller verkligen en upplevelse!

Igar akte vi aven till marina satte oss pa ett cafe och motte upp Ahmed. Det ar en kille dom kanner sen forra aret, skit trevlig snubbe. Han har fixat sa vi aker till Luxor imorgon dar vi ska ata middag med hela hans familj. Sen ska vi ut och segla pa nilen och for att avsluta det hela rida pa arabiskafullblod eller kameler i solnedgang. Kommer bli en super lyckad tur tror jag...

Na mina vanner jag maste ga nu ska sola och bada i poolen haha!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Frida

ååååhhh så underbart det låter!

2009-11-04 @ 13:03:16
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0