Holla

Hej mina vänner! Har tyvärr inte tagit några före/efter bilder än, men det kommer.

I tisdags gick jag som sagt till frisören (frisörskolan Leep). Jag hade två tjejer som slingade hela mitt hår blondt och en mörkare brun färg. När dom kommit igenom halva håret säger den ena bara herregud va tjockt hår du har detta kommer ta evigheter. Sagt och gjort jag satt i 4:a timmar och då hann dom inte med att klippa mig. Så jag fick komma tillbaks på onsdagen.

Så i onsdags kom jag, blev klippt och det såg ut som en hel peruk låg på golvet när hon va klar. Det blev en "rockig" frisyr. Mycket uppklippt och taggat, jag har alltså liv i mitt hår igen. Är super nöjd nu när jag vant mig vid det. Senare på onsdagen tog jag en fika med mamma och Miloo. Super trevligt var det, fast kallt som attans. Mamma och jag bokade även tid för nagelbyggning nu imorgon. Man kan ju inte låta bli när det är ett riktigt special erbjudande gå två betala för en liksom.

Igår var jag på bio super mys en torsdag. Såg Fame med Frida och den va faktiskt bra! Jag älskar ju sådanna filmer med sång och dans i så jag var nöjd. Tog bussen till centalen, in och köpte kaffe på Espresso house sen gick vi till Entré. Snackade en massa på vägen dit så det va en bra torsdag som givetvis började med en powerwalk.

Idag har jag däremot varit helt off, vet inte varför men jag har sovit från och till hela dagen. Hjärnan känns som ett stort bubbelgumm. Så för mig blir det idol och mys framför tvn.

Tack och hej!

Dagens låt: Asher Book - Try
Den är med i filmen och är så jäkla fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0