Jag är så dålig

Har suttit för andra gången och pillat med paint. Jag har kommit fram till att jag suger på det! För det första har jag inget tålamod och sen blir det inte alls som jag vill. Har sagt det innan, säger det igen nu blir det bild för bild om jag ska lägga in några!

Helgen kanske jag ska ta och berätta om, fredagen vet ni redan hur den såg ut (myskväll). Lördagen däremot herregud! Började med att dra in till möllan med Frida för att kolla fotbollen. Sara mötte upp oss, där satt vi och drack några cider. Pratade en massa för att sen ta bussen in till tygelhåla. Hamnade hos Patrick där jag drack absint vilket jag skulle skitit i. För hela natten låg jag och kramade toastolen, ja fy fasiken så kasst jag mådde. Som man bäddar får man ligga för hela dagen igår och idag har jag mobbats. Fått nytt smeknamn Kalven!

Det var inte kul alls ska jag säga. Så igår blev det en pizza och filmkväll med Dennis. Idag har vi varit och fixat nytt pass till Dennis, sen hämtade vi farmor Ingbritt från kören. Hamnade inne i stan mitt i rusningstrafik så vi blev lite försenade, vilket resulterade i att kören hade blivit oroliga att Ingvar hade glömt bort henne hehe. Dom är för söta, men dom bryr sig om varandra iallafall.

Imorgon ska jag till frisören, tänker köra en liten make over. Färga lite ljusare, klippa volym, kanske en lugg också? Har inte bestämt mig än så jag sitter här och letar runt efter några bra frisyrbilder. Har ni förslag, jamen ge mig några då!

Nu ni min bild jag fixat ihop på paint, det är blandade bilder från 1994 till nu typ. Alltid kul att visa lite äldre bilder tycker ni inte det?

Dagens låt: 30 seconds to mars - The kill
Jered Leto är så jäkla snygg sen sjunger han för jäkla bra också!



Kommentarer
Postat av: frida

fiiiiiiiint :)

2009-10-13 @ 22:53:30
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0