länge sen

Det var ett tag sen jag skrev nu av olika anledningar. Den största var dock att jag inte haft lust eller ork. Så nu tar jag tag i detta igen och ger er en daglig uppdatering.

De senaste dagarna har jag ägnat åt att gå upp i tid för en morgon power walk med Frida. Tiden går så fort och man hinner inte känna av att man går i rask takt under en timme (ca 4500-5000 steg). Man snackar om allt möjligt och helt plötsligt är man hemma igen. Efter walken i tisdags åkte vi in till stan och fixade med lite ärenden och tog en fika eller två haha. Samma sak där även fast vi var runt i hela stan så hann klockan bli 20. Sen i går (onsdag) åkte vi in igen och mötte då även upp Sara för en fika på älskade Espresso house. Sen idag efter vi varit ute och gått var jag helt slut så jag somnade. Vaknade och åkte hem till mamma, drack lite kaffe och snacka skit.

Glömde ju berätta att jag träffade Jeanette i måndags. Hade en jätte mysig heldag i stan. Kul att träffa någon man inte sett på en längre tid, man har så mycket att prata om då. Jag skulle egentligen va hemma till 20 tiden för att gå fast vi glömde bort tiden.

Sen måste jag påminna alla om att det är 19 dagar kvar tills jag är i varma Egypten! Jag längtar som en galning efter att bara gå upp på morgonen och kunna slänga på mig en klänning. Dessutom veta att jag inte behöver ta på mig något varmare när klockan börjar närma sig 18. Jisses vad det ska pressas sol!!

Nu tänker jag glädja er med lite blandade bilder från klassträffen och utgången i fredags.




Dagens låt: Across the universe - I wanna hold your hand

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha :) sörjer dock lite över att en av bilderna inte kom med, jag är ju ett fan av skyltar!

2009-10-09 @ 02:39:17
URL: http://fridafritzon.blogg.se/
Postat av: caroline

Haha men Frida jag måste visa att jag egentligen är en väldigt snäll och trevlig person =)

2009-10-09 @ 10:43:10
URL: http://carolinehaapala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0