morrn

Idag ska jag som sagt till frisören, fast först ska jag träna lite i "gåmaskinen". Sitter och dricker mitt morgon kaffe sen en cigg på det! Fick reda på varför marlboro light har sänkts från 50-47,50 kr. Detta beror tydligen på att dom ska kunna tävla mot Level så på köpet har dom tagit bort en cigg. Jäkla sätt, hade inte Frida berättat detta för mig hade jag inte märkt något. Jag menar man är ju inbiten i att det finns 20 i ett paket inte går man och räknar eller?!

Tycker det är lite roligt bara, dom ska konkurera med Level som är 7,50 kr billigare + att dom har 20 cigg i sina paket. Bra tänkt där eller hur var det nu?! Aja skit i det nu det var bara lite "rolig" morgon fakta.

Nä jag måste komma igång ska ta bussen 12.44, och jag ska hinna med en del innan. Vi hörs sen då får ni en före och efter bild.

Ha en trevlig dag puss puss

Kommentarer
Postat av: Mia

Hallå en före och efter bild tack:) :P Puss love.

2009-10-15 @ 19:09:15
Postat av: Linn

Hej :) Kom på nu ikväll att jag nog glömt ge dig mitt lösen till bloggen, tänkte aldrig på det då din mail adress inte stod med, skickade bara till dem som hade mailen. Så var tvungen att leta upp din kommentar.



Det är hemskt att man blir så paranoid, så om du vill ha lösen så kan du ju skicka ett mail till;

[email protected] så skickar jag din inloggning och lösen.



Kramar!

2009-10-15 @ 22:01:34
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0