provar något nytt...

1. Barnprogram du avskyr: Nästan alla som sänds för dagens barn. Tacka vet jag Bumbibjörnarna och räddningspatrullen!
2. På din fritid: Är jag ganska arbetslös.
3. Men vill: Jobba!
4. Om sex månader: Är jag äldre, visare och förhoppningsvis rikare.
5. Samlar på: Skor =)
6. Din värsta ovana: Säga precis vad jag tycker och tänker utan att tänka mig för. Folk tror jag är elak...
7. Din bästa ovana: Samma som ovan, jag är kanske hård i orden men jag menar bara väl.
8. Kändis du skulle vilja vara: Hmm den va svår NOT! Johnny Depp för fasiken...
9. Kändis du skulle vilja vara med: Robert Pattinson fast bara när han spelar Edward Cullen.
10. Du ångrar att du inte: Jag ångrar ingenting...
11. Du blir glad av: Att umgås med min pojkvän/familj/vänner.
12. Du blir förbannad av: Svaga människor som snackar skit om andra för att må bättre själva!
13. Din bästa raggningsfras: Hur vill du ha dina ägg, lättstekta eller befruktade?
14. Drömjobb: ,Äga min egna restaurang, vara min egna chef.
15. Om du fick 10 miljoner: Då hade jag köpt en restaurang och gett bort en del till vänner och familj.
16. Bästa ställe i ditt hemland? Finland då eller haha, vet inte har aldrig varit där...
17. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: Skada något djur.
18. Största hemlighet: Ja, Dennis fördelsedagspresent...
19. När ingen ser dig: Gömmer jag mig
175. Nära-döden-upplevelse: När jag blev avslängd av en häst som snubblade på tyglarna och landade på min rygg. Sen kom han inte loss så han låg där ett litet tag, medans jag hade huvudet rätt ner i sanden.
20. Ditt livs bästa ögonblick: Studenten tror jag.
21. Bok och låt du önskar du hade skrivit: Bok ingen aning, låt The Killers - When you were young.
22. Dina bästa festkläder: Stiletter resten skiter jag i!
23. Bästa tekniska uppfinningen: Datorn.
24. Levande begravd eller levande kremerad: Levande kremerad.
25. Du kommer till himlen / helvetet: Tveksamt det där...
26. Brott du begått: Ja, nerladdnind...
27. En sak du stulit från en kompis: Absolut ingenting
28. Du har knarkat / testat droger: Nej / kanske
29. Om Ja; Vad: Hemligt
30. Har du någon bästis? Ja klart jag har!
31. Gruppsex: Nej aldrig testat..
32. Har du haft sexuella fantasier om det egna könet: Ja tror inte det finns någon som aldrig tänkt något.
33. Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon: Nej, där går gränsen.
34. Har du använt sexleksaker: Ja, kanske det...
35. Antal one-night-stands du har haft: Men gud alltså...
36. Har du betalt för sex: Klart alltid, Dennis tycker det är bäst så...
37. Det kostade: Olika,  en burk snus ibland och någon gång har det blivit historia tidningar... Hahaha...
38. Könssjukdom: Absolut inte!
39. Vilken: -
40. Från vem: -
41. Har du varit otrogen:
42. Mot vem: -
43. Med vem: -

44. Beskriv dig själv med tre ord: Egen, självständig, hönsmamma
45. Har du nån gång varit deprimerad: Ja det har jag
46. Känner du någon som varit/är deprimerad: Ja...
47. Finns det någon du vill lägga en förbannelse på: Hahaha oh ja Blondinbella och Kissie
48. Har du blivit behandlad som skit av en vän? Ehh ja!
49. Vad gjorde du då: Slutade vara vän med den personen
50. Vad får dig alltid att skratta? Skrattande bebisar!
51. Har du bra självförtroende? Ja det måste jag säga att jag har, låter aldrig någon trampa på mig!
52. Älskar du livet? Ibland, fast ibland känns det tufft.
53. Vad önskar du? Att det kunde vara mer rättvisa i världen
54. Vad tycker du är gott? Mat
55. Vad har du för humor? Dagisnivå,väldigt torr humor.
56. Har du varit fruktansvärt kär någon gång? Ja, jag är det nu...
57. Vad ska du göra idag? Dricka några cider, och packa.
58. Vad gör du mest när du är vid datorn? Snokar
59. Vad läser du varje dag? Bloggar
60. Vad dricker du varje dag? Vitamin Well citrus/fläder.
61. Favoritdagstidning: Kvällsposten
62. Favoritveckotidning: solo / cosmopolitan
63. Mobiltelefonen betyder för dig: Kontakt med allmänheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0