tja tja bloggen...

Carro girl här hahaha!

Tänkte bara skriva en rad eller två om dagen så här långt. Den började givetvis med en power walk med Frida, Sara hängde på och detta är faktiskt en väldigt rolig historia. Sara ringde precis innan vi skulle gå och frågade om vi ville hämta upp hundarna. Fast Frida är inte så van vid att gå ut och gå själv med stridsmaskiner så Sara fick följa med. Efter som att Sara inte tycker om att gnata på i vårt tempo tog hon cykeln istället.

Efter en stund cyklar hon förbi och säger kaxigt, fan va långsamt ni går. Skrattar sist som skrattar bäst, kort där efter låter det som någon tappar en burk med läsk som går isönder. Haha vet ni, det va Sara som fick fede punka på fram däcket. Och det resulterade i att vi gick i vår takt medans den punkade cykeln och Sara lunkade på i sin takt efter oss.

Resten av dagen har jag storstädat huset cred till mig! Och nu har det varit fredags mys i soffan med Dennis framför Idol, min älskade lilla Tove gick vidare. Hon är så fruktansvärt söt och så duktig för sin unga ålder. Nu ska jag återgå till fredags mys. Vi hörs imorgon, då jäklar ska vi heja på Sverige!!

Hittade en bild på mig när jag lånade Alexandras dotter Philippa. Visst hade jag gjort mig som mamma?!


Kommentarer
Postat av: frida

gick erik vidare?

du hade absolut gjort dig som mamma! om du lånar ut bebisen till dennis så kan du se om han hade gjort sig som pappa :)

2009-10-10 @ 11:17:55
URL: http://fridafritzon.blogg.se/
Postat av: sara

jävla cykel:P

2009-10-11 @ 14:35:32
URL: http://saraahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0