Tjenare

Nu var det några dagar sen sist, jag vet jag är dålig! Jag var som sagt och fixade mina naglar i lördags med mamma. Är super nöjd, Sebina som byggde va super trevlig och snackig vilket gjorde att man kände sig välkommen. Jag gjorde mina med glitter istället för franska (vit tipp). Så nu springer jag runt med långa rosa glittriga naglar super häftiga =). Mamma gjorde vanliga franska med lite neonrosa / silver på ringfingrarna. Jag rekomenderar er att gå dit hon är super duktigt och billig! Går man två betalar man 500 går man ensam betalar man 300kr.

Sen har hon även ett % system så när man gått fem gånger får man 50% rabatt. Jag älskar rabatter haha =) Så är ni intresserade av hennes nummer, kontakta mig då!

Efter det gick jag och mamma en runda i stan och mös. På kvällen var det tid för fest, löööös fest! Det var helt sinnes alltså herregud... Polisen kom, järnrör i huvudet, knäckta näsor, knock outs till höger och vänster. Ja det va bara ett smakprov av allt som hände under kvällen/nattens gång. Jag hade iallafall jätte kul, och spenderade mestadels av tiden på dansgolvet med syrran. Vi körde våra moves lite shake osv.

Söndagen spenderade jag hemma hos mamma där jag höll syrran sällskap. I måndags åkte jag in till stan med Frida tog en fika och kollade runt i en massa butiker. En jätte trevlig dag sånna skulle man ha allt oftare.

Hmm, igår då åkte jag in till Mobilia med Anneli som skulle shoppa sommarkläder. Vi sprang runt några timmar sen åt vi lunch på Kniv & gaffel. Var helt utmattad när vi kom hem så jag somnade i fotöljen framför brasan.

Nu väntar jag på att André och Emil ska komma hem från skolan, dags för vaccinering. Ja inte för mig då utan vi ska köra dom för en dos Havrix (hepatitskydd). Sen har jag lite annat vi ska fixa, tråkiga saker!

Duschen nu, hörs senare....

Kommentarer
Postat av: Eva & Neo

Du lovade faktiskt FÖRE och EFTER bild på håret.. :P

2009-10-21 @ 22:56:07
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0