tjobalogummisko

Hej mina vänner!

Idag ska jag sätta in en före och efter bild på mitt hår, vilket jag lovat ett bra tag nu! Sen får ni även en på mina naglar också som jag förövrigt ska fixa till imorgon. I fredags drog jag till möllan med Sara och Frida för att dricka några cider. Det slutade med att Sara stack hem och vi två stannade kvar. Drack några cider till sen käkade vi fyllemat på Campus.

Jag försökte förklara för Frida om Intergrills goda kebaber med krispigt bröd. Allt hon gjorde var att mobba mig snällt liksom! Väl inne på Campus beställde jag och fick min nummerlapp som jag givetvis tappade i papperskorgen. Gissa vem som skratta så hon nästan sket på sig?! Ja, det var inte jag iallafall vill jag lova. När vi sitter där inne kommer det in ett gäng småskitar varpå jag känner igen en av dom. Mycket riktigt, det var en kille min syster TRÄFFADE.
Herregud vilken pinsam situation han hamnade i då, hans kompis gjorde bort honom totalt. Han bara skriker rätt ut VA FAN HAR DU K*ULLAT HENNE OCKSÅ??!! Jag säger bara en sak att en sån kille ska min syrra inte paras ihop med.
Det finns mer att berätta om denna historia, fast det känns inte så viktigt. Sen är jag helt säker på att Frida gjorde något som jämnade ut att jag tappade min nummerlapp. Problemet är bara det att jag inte kommer ihåg vad det var... Som sagt det kommer med åldern...

Igår så åkte hela familjen till Annelis syster, men jag och Dennis stannade hemma. Så vi gick ner och handlade råvaror och gjorde egna hamburgare. Sen satt han och spelade Batterfield (krigsspel) medans jag tittade på The dark knight. Heat Ledger spelade jokern skit bra jag var helt tagen av hans insats. Så dagens tipps på film är den!

Idagen har jag åkt hem till mammsen och intagit för mycket kaffe. Nu är det förövrigt en dag kvar till semester och så ska jag se Muse i Dk wooho...

Dagens låt: Erik Hassel - Hurtful



Före: tråkigt, långt och livlöst...



Efter: slingat, uppklippt och livfullt... Dock nytvättat och ostylat.







Naglarna rosa/lilaglitter tippar!



Kommentarer
Postat av: Eva & Neo

Ojsan... Får ju skriva något först innan jag skickar iväg en kommentar.. Men håret blev verkligen super snyggt =) STOR skillnad!

2009-10-26 @ 08:52:15
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0