Dagens

Jag tänker börja med att inspirera er med min musik. En ny låt varje dag, och jag lyssnar verkligen på allt! Dagens låt blir en som betyder väldigt mycket för mig.

Creed - My Sacrifice

Lyssna på den och säg sen vad ni tycker. Jag älskar den iallafall.

Annars går jag och längtar till Egypten, herregud va skönt det ska bli! Dennis fyller 26år när vi är där nere också sen har vi "varit tillsammans" i 6år också. Så för honom väntar en speciell suprise om jag vågar... Ja jag säger att vi varit tillsammans i 6år för även om vi haft våra uppehåll hit och dit så har vi ändå haft kontakt med varandra hela tiden. Sen känns det faktiskt inte som vi varit ifrån varandra alls.


Kommentarer
Postat av: Mia

Denna låten är skit bra:)

2009-09-28 @ 18:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0