Helgen

Ja det jag har att berätta är väl om lördagen. Smörgåstårtorna blev skit goda, alltså värt alla timmars slit.
Jag satte mig ute med de andra unga och började på fyllan. Blev en jäkla massa shots med Sara, Frida och Pia. Som resulterade i hur bra jag mådde igår. Man är ju inte 18 längre haha. Festen blev svin lyckad enligt mig, jag hade iallafall svin kul!

Och igår mådde jag som en kratta hela dagen. Såg fram emot min kebab pizza, men blev sjukt besviken. Så kritik till Vellinge pizzeria för det var den vidrigaste kebab pizzan jag någonsin ätit! Köttet var grå/vitt och smakade unket.

Idag har jag bakat kladdkaka sen stack jag ut och sprang en 45minuters runda. Något jag ska fortsätta med för det är skönt att svettas. Och känslan att ha ont i musklerna är ett bra tecken på att man lever! Annars är det inte så mycket mer med mig just nu...

Just det, jag har en sak till att säga och det är om mitt tidigare inlägg. Ja till personen som sa att jag snackade skit. Ytterligare ett bevis på att denne person ligger på 12års nivån är att någon har tuttat i mig allt. Detta är så långt ifrån sanningen det bara går att komma då jag redan skrivit att allt jag sagt är mina egna tankar. Sen är jag inte så svag att jag skulle tillåta andra människor trycka in fel saker i mitt huvud, för att sedan publicera detta. Och att jag skulle skriva "elaka" saker om andra också är bara ännu mer korkat! Dom har inte gjort något fel enligt mig. Så stå ditt kast och förstå att det är du och ingen annan JAG tycker har gjort fel. Tänker inte lägga mer energi på detta tramset nu, men du är pinsam inte jag!

Ur allt detta har jag lärt känna två genom härliga tjejer som jag hoppas se mer av! Kanske redan till helgen det var väl fest eller?

Puss hej! (lägger in bilder imorgon)

Dagens låt: Mattafix - Big city life

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart:D vi skulle väl ut och dansa på fredag, det var väl det som bestämdes haha, det ser jag fram emot hihi!!

2009-09-28 @ 22:21:55
URL: http://saraahlm.blogg.se/
Postat av: caroline

Ja det var väl så haha då jäklar ska det shakas =)

2009-09-28 @ 22:25:43
URL: http://carolinehaapala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0