Helgen

I fredags så drog jag hem till mamma där vi spenderade kvällen med chips och dippa. Syster skulle tävla på lördagen så jag sov hos mamma. Blir väckt kvart över 8 på morgonen (skit kul!) med tanke på att jag somnade efter halv 5 någon gång.

Tävlingen hölls i Landskrona, skit stad! Denna gången gick det iallafall relativt fort. Hon körde 2 matcher, den första vann hon med 7-3 den andra förlorades med 12-3. Hon gjorde skit bra ifrån sig efter som att hon mötte två sm-1or.
Sen att dommarna satt och sov första matchen och inte gav henne poäng för alla huvudsparkar hon fick in det är en annan sak. Steff skulle haft poäng för 3 men fick bara för 1 och det va efter protest från coatchen. Helt sinnes sjukt, en uppgigt har dom och det är att trycka på en knapp när någon sparkar i huvudet och inte ens det klara dom av pinsamt!

Sen på kvällen var det tid för klassfest i Staffanstorp. Tar bussen dit och när vi går av väntar vi på Paulina som ska köra oss. På den lilla tiden hinner Karolina sparka till min påse med sprit och vips så låg en lite smirnoff lime över hela gatan woohoo! Fast det löste sig sen ändå, det är bara så typiskt henne haha. Det var en skit rolig fest som slutade på etage.

Söndagen var jag bakis, väldigt bakis. Mådde som en kratta fram tills Roger kom med Bk-mat. Satte mig där ute och tog en cigg med Andrés kompisar. Efter ett tag kom några fler och skulle reda ut en del klydd... Jag säger bara lågstadiet all over again! Sen när måste man rapportera till alla om vem man ska vara med och varför? Seriöst så tyckte jag så jäkla synd om Frida, för det va henne detta enligt mig skulle handlat om men nä istället blev det bilder på en blogg och annat löjligt trams! PINSAMT! Jag ska egentligen inte blanda mig men jag är så pass nära André så vi snackar en del, och jag sitter ofta ute med de andra så jag har hört och blivit indragen i dessa problem. För mig är det oaceptabelt att prata skit om någon bakom dennes rygg. Sen att säga att man ska ta tag i det och berätta detta för personen och backa upp resten, för att sen säga nä men det är inte så viktigt. Att säga jag tar denne personen för vad den är så jag tycker detta är lugnt, va fan fortsätter man snacka skit då för? Dubbelmoral, egoism, och att vara den som styr och ställer det är denna gruppens problem. Den har annat bestämt men blir sur när den inte är med dom andra. Och av egen erfarenhet beror det på att då står inte denne i centrum och vet inte vad det snackas om. Och tror därför att dom andra är bättre vänner. Ja mina vänner dessa problemen hade man när man var typ 12 år!

Cred till Frida som trots allt satt med ett leende på läpparna igår starkt av dig! Och beröm som fan till Sara för hon var den som tog tag i problemet det är en riktigt vän! Ni är två härliga tjejer...

Resten behöver jag inte nämna för det va rent ut sagt pinsamt att sitta och lyssna på bullshit!

Ha det så bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0