Jahapp

Så är det ytterligare någon som läst mitt tidigare inlägg och tycker sig ha rätt att skriva att jag snackar skit? Detta beror då tydligen på att jag satt tyst som en mus under deras konversation här hemma där jag också bor i söndags. Vad ska jag säga mer än att jag som jag skrev på dennes blogg också har full jävla rätt att skriva precis vad fan som helst i MIN blogg. I Sverige har vi något som heter yttrandefrihet, vilket betyder att jag som individ har full rätt att skriva och tycka som jag själv vill. Passar detta inte er så finns det ingen som tvingar er att läsa det jag skriver. Och bara för att göra klart för er vad JAG skriver så ska jag berätta det kort för er. På denna sida skriver jag om MINA tankar, MINA upplevelser, MINA uppfattnningar osv... Ja ni förstår, min blogg mina ord!

För det första står jag för det jag säger och det menar jag. För mig är det fullständigt onödigt att dra upp att man inte finns med på bild på någons blogg. Speciellt när man som "vuxen" håller på med mobbing. Det är väl ett större problem att någon som man kallar för sin bästa kompis blir baktalad? Att man sitter en grupp och pratar om denne person när den inte är där det är väl viktigare än som sagt en bild? Jag kanske har helt jäkla fel, men jag vet hur dåligt man mår när man får veta att ens vänner behandlat en illa. Jag kanske gjorde fel som inte la mig i när konversationen fördes här hemma, men som sagt har jag sagt till de jag träffat efter vad jag tycker om hela saken.

Det som gör mig förbannad är att jag tydligen inte har rätt att tycka och tänka som en enskild individ utan att bli anklagad för att snacka skit. Speciellt förbannad blir jag när det är av en som verkligen snackar skit! Du kan fortsätta skriva små inlägg om mig om du känner för det och om det får dig att må bättre. Men en sak ska du veta... Anklaga mig aldrig för att snacka skit när allt handlar om mina tankar ur min synvinkel.

Än en gång, jag tvingar ingen att läsa. Om ni nu gör det av egen vilja då får ni acceptera det som skrivs.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0