Tapp

Har varit skit seg hela dagen idag så jag låg inne och kollade film när Roger kom hem och sa att det var mat. Då hade Frida redan kommit, för att hjälpa till med mat osv. Så jag satte mig där ute med henne och drack lite vin och kollade på när Dennis byggde ihop partytältet. Fick vänta på att Sara skulle sluta jobba efter som att vi skulle göra smörgåstårtor efter hennes recept. Då fördrev vi tiden med att gå ner till Ica och köpa chips och dippa (mums!).

Så här har det slabbats runt i köket sen 22.30 med en paus då jag färgade Saras hår. Sen att det sket sig med grädden en gång och att killarna fick köra runt halva malmö är en annan sak. Eller att Anneli och Sara kletade ner hela inredningen med grädde och kaviar (fråga inte...)

För en timme sen blev vi klara så jag har kört "ta hand om mig själv" fram tills nu. Skön dusch, inpackning av hår, rakat benen, plockat ögonbryn och b.u.s:at mig. Skönt att göra allt på en gång ibland. Sen att klockan va 03 när jag började är en annan 5:a. Fördelen med att bo i hus kanske?

Imorgon då eller idag, blir det Ö.b för mig och Dennis. Ska även hem till mamma och hämta lite saker jag har där. Ja just det, vi ska fixa klart tårtorna också med garnering. Nä nu ska jag in och gosa lite med Dennis sen ska jag sova!

Dagens låt: Muse - Uprising
Lyssna nu på den!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Muse är abs fab :)...lyssnar för fullt, got the cd you know ;)<3

2009-09-26 @ 14:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0