Tillbaks!

Hej allihopa!

Nu är jag tillbaks med nytt namn och nya tag, så nu kör vi! Det var länge sen jag skrev här på blogg.se testade vingarna på finest ett tag fast det var inget för mig. Mitt mål med min blogg är bara att skriva av mig om allt som faller mig in. Jag är som jag är ni som vill kan läsa ni andra skiter jag i!

Funderar på att bli "nya" Amandavardet och ge er iqbefriade videobloggar. Fast ändå lite mer som Blondinbella och tro att jag är bättre än alla andra och skriva om hur äckligt det är att åka buss. För det kan ha suttit någon fet person på mitt säte innan mig... Måste ju säga att det va sjukt pinsamt att se henne intervjua på röda mattan i natt (under vma). Hon gjorde en intervju med Loo från The hills. På riktig svengelska, I reallö löv jår klots, what are jo gonna wäär to mårrow? PINSAMT hon är anledningen till att sveriges alla SMARTA tjejer blir dumförklarade i Usa... Nä Kenza skulle gjort jobbet hon är äkta, och omtänksam!

Annars så händer det inte så mycket i mitt liv just nu, bor i tygelsjö (landet) har Dennis och hatar Blondinbella... Och har kommit fram till hur mycket falska människor jag hade i mitt liv tidigare. Bara en sån här sak som dubbelmoral jag hatar det! Hatar när folk ska snacka skit om en person och verkligen säga hur mycket man inte klarar av denne osv. För att sen gå tillbaks och bli bästa vänner, hoppa tjolahoppsan steg genom en blomsteräng. Ja ni fattar prinsipen. För mig är det domsom går in i kategorin vända kappan efter vinden människa. Eller dom som umgås med en människa varje dag i ett tag för att sen komma fram till att man passar igen (jag). Jag avskyr det och har därför valt att ta avstånd från en del människor.

Jag menar inte att jag aldrig snackat skit om en person för det har jag, men jag har aldrig snackat om en människa och sagt att jag hatar den osv för att sen kalla den min bästa vän. Många undrar varför jag inte umgås med denna personen längre och det är av just den anledningen att jag tror att den snackar precis så om mig till den som hon snacka om med mig. Jag är trött på det jag är 22år gammal, jag behöver inte ha 1000 kompisar. Jag vill ha folk nära mig och känna att jag kan lita på dom. Just nu är det inte många men dom jag har dom vet jag finns där för mig alltid.

Karolina är en av dom även om vi inte hörs och ses på väldigt lång tid vet jag att hon har moral nog i kroppen att inte snacka en massa bajs bakom min rygg. För vi är lika dåliga båda två på att höra av oss... Sen har vi mamma det är min bästa kompis det finns inte många mammor som är som henne. Och min syster hon är 16år men har redan ett hjärta av guld hon är smartare än många andra i ens egna ålder. Hon kommer vara en trogen vänn livet genom för den som är ärlig mot henne och tycker om henne för den hon är.

Nä detta blev långt, nu blir det kaffe! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0