trött

Är nyss hemkommen från lilla mamma. Gick en runda i stan och tog en fika, köpte tröjor till Steff. Sen käkade jag thaimat så jädrans gott muuuums!

Stackars lilla jag har satan ta mig ont i HELA kroppen! Så nu ska jag snart gå och lägga mig. Först ska ni få dagens låt. Och så ska jag berätta att jag har ett uppdrag imorgon och det är att göra ett syntest och fixa papper så jag kan börja köra. Skit kul att gå runt i stan ensam liksom, men så är det när alla jobbar eller pluggar.

Bara så ni vet har André förvandlats till en jävla pms-kärring! Det värsta är att det är 100% sant...

Dagens låt: Bon jovi - Bed of roses

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Gynta

och exakt vad vill du?

2009-10-01 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0